Pociągi w Końskich
Witam. Zacznę od tego że nie interesują mnie niczyje poglądy polityczne.
Jeśli w Końskich pociągi obiecałby p. Tusk to też dodałbym ten post. Obiecał p.Duda – super, ale mnie to nic nie interesuje. Ale do sedna:
W Końskich już były pociągi – interesowałem się tym, być może byłem jednym z tych którzy widzieli ostatni pasażerski w tym mieście. Chętnych na przejazdy wieś -> wieś nie było. Cena ropy wtedy była na poziomie złotówki, dwóch??? (a dziś? 6 zł? ) Widziałem na własne oczy puste, odjeżdżające pociągi i wagony.
Przejazdy: Końskie -> Tomaszów? Końskie -> Skarżysko? Jak najbardziej fajnie, ale po co? Równie dobrze mogły to być przejazdy Końskie -> Piździszew, Piździszew -> Końskie.
Ludzie !!! poszło na to masę naszych pieniędzy z podatków, nie ma połączeń autobusowych do dużych kluczowych miast np. Końskie -> Warszawa (bo są 2 dziennie albo i 1 przez pandemię), nie ma dojazdu do Opoczna (skąd jest pociąg bezpośredni do Wawy) a my się tutaj jaramy powiązaniem Końskich z Tomaszowem? Ze Skarżyskiem?
Co jest co to się dzieje??? Na co to i komu??? Pociągi do nieco większych miast jak np. Kielce czy Łódź ale z przesiadkami??? O co tu chodzi?
Ostatnio dodane wątki na forum
publikacji
odpowiedzi
odpowiedź
skoro likwidują wiadukt z powodu budowy trakcji (takie słuchy mnie doszły) to będzie oznaczać że Końskich można inaczej połączyć kolejowo i wreszcie możemy liczyć na zmiany połączeń? np. z większymi miastami?
nic na temat zmian w rozkładach nie ma
ropa po 7 złotych dzisiaj i zaraz sam się przerzucę na kolej .. 🙂
niedługo będziesz marzył o takiej cenie, leciałem z niemiec do pl widziałem już po ponad dychę za litr
to akurat skrajne przypadki. zawsze ceny w różnych województwach nieco się różniły. są miejsca gdzie zawsze jest drożej.
ceny biletów też niestety bardzo wzrosły.
no strasznie niestety. najlepiej szukać na grupach na fb osób które jadę i dorzucać się do paliwa bo i pkt się przestało opłacać
*pkp
ale dorzucać się też by wypadało więcej skoro kierowcę więcej kosztuje podróż 🙂
z 25zł za bilet na 35
według mojej opinii należy zapytać mieszkańców jakich tras potrzeba i na ich podstawie wprowadzić w miarę możliwości zmiany.
Mało jest pociągów wieczornych lub póżnowieczornych. Bo ciężko jest wrócić z większych miast. Jedyny wieczorny pociąg to z Łodzi przez Koluszki.
gul skacze stąd te opinie 🙂
czy jest jeden portal który pokaże dokładne połączenia wraz z godzinami? widzę że trochę jest tu, trochę tam, a konkretnie ???
e-podroznik.pl chyba będzie najlepszy 🙂
portalpasazera albo e-podroznik
portalpasazera, rozkład-pkp, koleo, e-podroznik
najlepszy to portal pasażera bo widać też opóźnienia pociągów
wynik finansowy za kilka miesięcy zdecyduje, podobnie jest z busami, jeżdżą jak taryfy po dwie, trzy osoby
ale jak zlikwidują busy to będzie krzyk 🙂 lepsze już te busy niż pociągi donikąd
co zdecyduje? nie tak to działa. teraz już chyba nie ma odwrotu, myśli się wcześniej
ale jak się okazuje to niby komunikacja miejska przyniosła dochody i zaczyna być rentowna. dziwne nie?????????
wynik na początku wiadomo będzie lepszy niż potem, dlaczego? bo ludzie pojadą z ciekawości raz może dwa, sprawdzić jak to jest i tyle. zróbcie taki test za 2-3 miesiące, wtedy zobaczymy
przypomnę że stacja Końskie to punkt środkowy trasy 🙂 chętni na podróże nie muszę mieć nic z tym wspólnego. dziś wynik jest pozytywny, zobaczymy później, rentowność rentownością ale dla wielu to ułatwienie np. dojazdu do pracy
nie macie potrzeby to nie korzystajcie. nie było – źle, jest – źle, tylko narzekać potraficie.
dokładnie, w samo sedno.
mnie cieszy że coś się w mieście dzieje. cieszy mnie komunikacja miejska, cieszy mnie teraz pkp. ALE z tym rozkładem to dajcie spokój. Trzeba to dopracować bo szybciej zamkną linię niż cokolwiek. Kto to utrzyma.
patrzycie tylko okiem Końskich, a my jesteśmy w środku tej trasy.
to uważasz że kto skąd i dokąd będzie jeździł?
nie wiem i mnie to nie interesuje. patrzę na to w ten sposób że lepiej jak są pociągi niż jak ich nie ma. a nóż widelec będę miała potrzebę gdzieś się dostać to skorzystam
lepiej jak są niż jak ich nie ma. okej – tu masz rację. a teraz pomyśl ile takie przedsięwzięcie kosztuje dziennie, miesięcznie, rocznie. potem pomyśl skąd na to idą pieniądze. a co do podejścia nóż widelec kiedyś gdzieś pojadę to równie dobrze w Końskich powinni zbudować lotnisko.
wybory wygrywa się w Końskich – a tak się przekupuje naiwne społeczeństwo.
słyszałem że PO przed wyborami obieca w Końskich metro 🙂
metro w Końskich już było, na Warszawskiej, ale coś nie pykło bo zlikwidowali 🙂
i tego w Końskich potrzeba, jakiegoś klubu, kręgielni czy miejsca gdzie można się zabawić 🙂 szkoda że nie ma już właśnie metra, kredensu, itp wiadomo zostaje Sielpia ale raz że sezonowo a dwa jak tam z bezpieczeństwem każdy wie
do Opoczna są ale co z tego jak będzie trzeba czekać
do Kielc z przesiadkami? ahahahaha przecież busy są co chwila i jadą o połowę krócej niż pociąg. masakra jakaś
pozostają przejazdy w celach turystycznych 🙂 będziesz chciał pojechać do Kielc, pospacerujesz godzinkę po Skarżysku 🙂
jedyne co dobre to połączenie Końskie – Opoczno. Ktoś kto jeździ np. do Warszawy będzie miał powiedzmy lżej.
A z Warszawy? Sprawdz rozkład Warszawa-Końskie. O której odjezdza ostatni pociąg. Albo autobus.
myślę że przez pierwszy miesiąc ktoś będzie korzystał – dawno nie było więc dla zasady ludzie przejadą się w te i z powrotem. potem nie będzie korzystał nikt.
dokładnie tak będzie bo już tak było. połączenia są słabe, trzeba czekać, przesiadać się. zamiast usprawnienia są kłody pod nogi.
Łatwiejszy dojazd do/z warszawy?
Do warszawy jest czym dojechać. Ale co z powrotem? Nic nie pisze.
Sami sprawdzie jak wygląda sytuacja z powrotem warszawa-końskie. I o której trzeba być na dworcu żeby zdążyć z powrotem.
zrobić aferę na całą Polskę, a potem puścić połączenia Końskie i 2 wiochy obok tylko pis tak potrafi
miało być inaczej a wyszło jak zawsze. tak wyszedł ten dobrobyt 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂
pisowka wiocha akurat tego byłem pewien. ale chociaż myślałem że zrobią trakcie i te pociągi pojadą np. do Warszawy. a tu ??? ahahaha ale jajca
nikt na tym nie zarobi i nikt na tym nie zyska. porażka.
komunikacja nie koniecznie jest dla zarobku. a z zyskiwaniem to powinien zyskać mieszkaniec na tym że ma wygodę i szansę na lepszą komunikację
obiecali złote góry i pisiorki się podjarały a tu połączenia Końskie -> drugie Końskie 😛
no każdy pisurek poleciał na dobrobyt. W KÓŃSKICH POCIĄGI – WOW
niechta jeżdzą w te i z powrotem bo dalej połączeń nie ma.
DUDOBUSY 🙂
nikt nie poniesie odpowiedzialności za ten durny pomysł. Jak ktoś ma tutaj jeździć jak każdy stąd ucieka. Miasto od dawno ledwo zipie.
heh pierwszego dnia przejechałem się z ciekowości i nie było nikogo 🙂
było pojechać pierwszym jak pół starostwa to i byli chętni
a mieli czym wrócić? bo te połączenia jakieś takie słabe 😛
to nie wiem którym jechałeś i dokąd bo akurat wczoraj to pełno było na peronach ludzi
post absolutnie w sendo. wyrzucone pieniądze i nic więcej. Czekamy na raporty o dochodach tego chorego przedsięwzięcia
chyba się nie doczekasz 😛
nikt nie będzie jeździł bo i po co. wyrzucone pieniądze w błoto i tyle !!!
może parę osób. może ktoś kto np. pracuje w Stąporkowie. chociaż z drugiej strony ma busy i to często
po takim czasie kiedy połączeń nie było zwyczajnie z ciekawości będzie zainteresowanie. Na dłuższą metę chyba trzeba zmienić połączenia i wtedy zwiększy się ruch np. bezpośrednio do Warszawy
Niech władza pokaże za miesiąc dwa jakie są koszty i dochody tego dunrego pomysłu zobaczymy
tak Ci pokaże dochody i opłacalność jak i z komunikacji miejskiej – opłaca się bo tak wymyślił kapelusznik
przecież te busy jeżdzą niemal puste to jak się ma opłacać
komunikacja się opłaca, jeździ kapelusznik i jego rodzina z Sierosławic. nikt więcej ale jest cisza.